Levering en verzending

Leveringsmethoden en kosten 
De verzendopties en leveringsdatum kunnen variëren, afhankelijk van uw locatie.

Wij bieden verzending naar de volgende landen:
Nederland

EUR1
België, Oostenrijk, Denemarken, Frankrijk, Duitsland, Italië, Luxemburg, Spanje, Zweden.

EUR2
Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Estland, Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Letland, Litouwen, Malta, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Albanië, Andorra, Belarus, Bosnië en Herzegovina, Groenland, IJsland, Kosovo, Liechtenstein, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, San Marino, Servië, Turkije, Vaticaanstad, Zwitserland.

Thuisbezorging:
De geschatte levertijd is tussen 1 á 2 werkdagen, afhankelijk van het afleveradres.

Nederland

  • Brievenbuspakje: € 4,20
    Pakketten: € 6,10

Afleverpunt PostNL (ALLEEN NL) - € 6,00 EUR / GRATIS (Bestellingen boven € 90,-- EUR)

Standaard Europa (3-7 dagen): o.b.v. PostNL EUR-zones (EUR1 en EUR2).

Standaard Internationaal (4-12 dagen): o.b.v. PostNL EUR-zones (EUR1 en EUR2).

Op het afgiftepunt van uw keuze binnen Nederland 1 á 2 werkdagen.
Wij zullen je de beschikbare afgiftepunten tonen op het moment van aankoop.
Denk eraan dat u voor het afhalen van uw bestelling je uw identiteitsbewijs dient te tonen.
Een schriftelijke machtiging en een fotokopie van het identiteitsbewijs van de koper dient te worden overlegd bij het afgiftepunt indien de bestelling namens de koper wordt afgehaald. Houd er rekening mee dat leveringen alleen op werkdagen plaatsvinden.

 

100% discrete verpakkingen

Flavourez zorgt ervoor dat je bestelling in een neutrale, 100% discrete verpakking wordt afgeleverd. Deze verpakkingen zijn blauw, te vergelijken met de blauwe verpakkingen van een andere bekende online retailer.

 

Wil je echter de optimale Flavourez-experience beleven, dan kun je de knop van blauw naar roze schuiven bij de verzendinstructies. Je bestelling wordt dan in Flavourez-roze verpakkingen verzonden!

 

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij werken samen met PostNL.

Wat als mijn bestelling niet door de brievenbus past?

Dan belt de bezorger aan om het pakketje te overhandigen.

 

Voor vragen over de bezorging van de bestelling kun je contact opnemen met PostNL via postnl.nl/klantenservice.

Ben je niet thuis op het moment dat de pakketbezorger langskomt? Dan probeert de bezorger je pakket bij de buren af te leveren of je pakket wordt naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt gebracht. Hiervan ontvang je een bewijs in de brievenbus. Daarmee kun je met je legitimatiebewijs de bestelling gedurende zeven dagen afhalen op het aangegeven postkantoor.

Houd er rekening mee dat PostNL niet levert op feestdagen. De meeste producten komen binnen de geschatte leveringstijd aan. Maak je geen zorgen als je jouw bestelling niet binnen deze tijd hebt ontvangen, aangezien er af en toe vertragingen optreden. Wij willen je vragen drie dagen te wachten voordat je contact met ons opneemt. In veel gevallen is binnen die tijd het pakket alsnog geleverd.

 

Standaard levertijden
Wij doen er uiteraard alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen. De volgende situatie van kan van toepassing zijn:

Bestel je op werkdagen, wordt het pakket binnen 1 á 2 dagen verzonden indien deze op voorraad is. Pakketjes besteld op vrijdag na 16:00 uur worden, maandag verwerkt.

Zodra je pakket verzonden is, ontvang je een mailtje zodat je precies weet wanneer jouw nieuwe aanwinst(en) onderweg zijn naar je! 

Uitzonderingen
Soms kan het vanwege de drukte voorkomen dat bestellingen wat later worden verzonden, bijvoorbeeld gedurende de uitverkoop en tijdens andere acties. Dit communiceren we via de website.