Retourneren & Ruilen

Bij Flavourez streven we naar jouw volledige tevredenheid met onze producten. We begrijpen echter dat er soms een reden kan zijn waarom je een product wilt retourneren. Hieronder vind je belangrijke informatie over ons retourbeleid, zodat je precies weet wat je kunt verwachten.

 

Retourneren:

  • Je kunt het product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren als je niet tevreden bent met je aankoop.
  • U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
  • Ondergoed, lingerie en soortgelijke items vallen meestal onder hygiëneproducten. Als de hygiënestrip van een artikel is verwijderd, kan het niet meer geretourneerd worden.
  • Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Retourprocedure:

  • Om een retourzending aan te melden, neem je contact met ons op via welkom@flavourez.nl en vermeld je de volgende gegevens: aankoopdatum, factuurnummer, naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en artikelomschrijving.
  • U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
  • Het verschuldigde orderbedrag wordt binnen 14 dagen teruggestort nadat we de retourzending in goede orde hebben ontvangen.

 

Retouradres:

Gerrit Rietveldsingel 145
1112 ZB Diemen

Waardevermindering:

  1. In de volgende gevallen kunnen wij een waardevermindering bij je in rekening brengen:
  2. Indien bij de retourzending geen actie-artikelen zijn opgenomen die bij de oorspronkelijke bestelling zijn ontvangen, behouden wij ons het recht voor om een waardevermindering in rekening te brengen.
  3. De Flavourez cadeauverpakking is niet retourneerbaar en de kosten hiervoor worden niet vergoed bij retourzending.
  4. Gift Cards worden automatisch verzilverd bij verzending. Het retourneren van een Flavourez Gift Card is daarom niet mogelijk. Gift Cards die toch worden teruggestuurd, worden omgezet naar winkeltegoed van de oorspronkelijke besteller.
  5. Indien een geretourneerd product beschadigd is maar herstelbaar, zullen we contact met je opnemen over de afhandeling. In dit geval kunnen er kosten in rekening worden gebracht.
  6. Bij retournering van een product dat beschadigd en/of met gebruikerssporen is, waarbij reparatie niet mogelijk is, nemen we contact met je op. In dit geval kan een waardevermindering tot 100% van het aankoopbedrag worden toegepast.

 

Terugbetaling:

  • Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten, binnen 14 dagen terug.
  • Als je slechts een deel van jouw bestelling retourneert, worden de leveringskosten voor de heenzending niet vergoed.
  • De terugbetaling wordt gedaan met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht.
  • Houd er rekening mee dat de kosten voor retourzending niet worden vergoed.